Dagens outfit 26/11 (norrvis)



Vinter/skid-inspererad outfit.


Nytt rum..

Jag grejade lite med suiten, och vips så vart det ett nytt rum!:P
Så här ser det ut:


Ett jul rum, typ..
Vart faktiskt riktigt nöjd.


Har shoppat loss i StarBazaar idag. Det blev lite grejer. Men en del har jag också köpt i Plaza.
T.e.x kjolen, skorna och väskan på bilden ovan. Det kostade sammanlagt 8 sd. Det är rätt billigt de..
Jag vart iaf nöjd!:)


Kmr snart ut i Sunny Bunny!

Dem här sakerna kmr snart ut i Sunny Bunny:



Inte 100% snyggt enligt mig...

Vad tkr ni?
Tänker ni köpa nått?


Vill haaa!!!

Vill ha dem här sakerna just nu...


!!!

Någon som säljer?↑↑↑↑↑↑↑


MEJLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (norrvis goes crazy)


Inge smink..


Om man ska ta kort, på ett party. Så har de hänt många gånger (inte alla), att man inte har smink på sig på bilden!
De lixom försvinner då man tar fram kameran!
Gillar nt de... :S Höhö.

Har de hänt er också?

JAAAA

Mailey är superstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!

"I belive i can fly, i belive i can touch the skyy"

Haha, LoL :S

Så passa er.. hon är tbx i STARBAZAAAR!!! (bombomboooom).
Höhö, not :SDe är väl typ bra?


Norrvis superstar, Mailey. inte superstar..??

Norrvis har ju som sagt blivit superstar, igen. Jag bara mååste bli det jag också. Men mamma är svårflörtad...
Jag får väl köra den gamla vanliga "Jag-betalar-själv" metoden. Då borde det funka.
Hoppas de! Annars får jag damp!:S
"Jag vill bo i en svamp, annars får jag damp!"
Haha! Nu ska jag fika.

Dagens outfit 22/11 (norrvis)



Sommar outfit på vintern<3
Haha, I like :S

Gillar väskan.. så jag ville försöka göra en outfit med den, så då blev den som den blev :P
Höhö.


Superstar igen!

Japp, då är man superstar i 2 månader :D
Fett naaajjs <333

Man fick några kläder till också :)



:P Lite annorlunda kläder..(speciell stil?).
Men vissa av dem var väll snygga :)


Sms: 80 kr = 2 månader, 11 gåvor, 400 sd.

:S


Makeover på Miley_______



Hade lite tråkigt.. så jag gjorde om Miley_______ :)
Orkar inte fixa före bilder...så ni får söka på henne själv.
Miley_______ 

Eller tryck på hennes namn ovandför..


Har inte skrivit på ett tag...

Jag har gjort de 100 gånger innan, och jag gör de igen!
Ett "jag har inte skrivit på ett tag för att..."- inlägg.

Hehe... Jag har inte orkat skriva så mkt, men nu är jag tebax!
Nya krafter från vintern :P Haha..

Har fixat en ny juldesign :) i like it <33


Gratis Harajuku outfit


Gå till daveproxy.co.uk eller goproxing.com
Skriv in Stardoll.com och logga in
Sök http://www.stardoll.com/en/do/campaign/harajukufall.php?officialSite=true

Nu har du den i din suite!


Gratis fjäril

Gå till www.ukryj.info eller www.proxyhideout.com

Sök efter Stardoll.com och logga in

Sedan sök efter: www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=764
Klar, du hittar den i skönhetssalongen!

Gratis halsband!

!!INGEN PROXY FÖR OSS I SVERIGE!! ♣

Gratis halsband för svenskarna, wohoo!

Allt ni behöver göra är att gå med i den här tävlingen!

 

--------------------------

Om du inte bor i Sverige gör såhär:

1. Gå till www.proxysmart.info eller www.surfaanonymt.se

2. Sök efter Stardoll.com och logga in

3. Sedan sök efter; www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=763

4. Klar :D


Gratis vas med blommor

Gå till den Eygptiska proxyn www.puyg.com

Sök efter Stardoll.com och logga in

Sedan sök efter: http://www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=750

Klar!


Dagens outfit 19/11-10



Play & Earn

Då har man känat 70 SD den här månaden då..
Såhär ser dockan ut som man får:


Man har en liten samling nu. Jag ska äta nu.

Fult..!

Jag grejade lite på min medoll, och tillslut så vart det såhär fult:


Fult va??
Det var inte meningen att det skulle bli snyggt, om ni tror det.
För i så fall så har jag defenitivt misslyckats!
Om ni vill läsa lite mer så kan ni kolla www.jessicalife.blogg.se eller www.juliialife.blogg.se
Det kanske inte står så mycke där heller, men ni kan ju alltid kolla. Det ploppar nog in inlägg lite då och då..


//Jessica;)


BLOGGPAUS

mailey. och jag har en bloggpaus,

Vi vet inte då vi kmr tillbaka!!

RSS 2.0