3000 Starpoints

Nu har jag nått 3000 starpoints.
Fast, det var inte någon grej som jag längtade till och få direkt :/
Det här fick jag:

En bakrund och en älva.

Man får väl vara glad att man får nånting iaf :)


Nya Superstarhår!




 





 Edit: Höhö.. glömde visa nått hår,, men jag orkar nt lägga till de (känner mig vääääldigt lat just nu!).


Mina scarfar

Jag har samlat på scarfar väldigt länge, och hittills så har jag fixat ihop väldigt många, 39 st faktiskt. Alla dom 39 scarfarna kostar tsm 162 SD. Jag vart själv förvånad då jag räknade ihop den siffran. 162 SD... De är mycket de! Tänk att jag lagt ner alla dom stardollarna på scarfar. Scarfar, scarfar och mera scarfar... Ja, ja, samlar man så samlar man:)

Nytt hår;)

Som några kanske redan vet så har det kommit nya ss-hår.
Ett tyckte jag passade mig väldigt bra, så det använder jag nu. Det är det här håret:


Vart riktigt nöjd, och det är ju bra:)
Norrvis kmr med ett inlägg strax där ni får bilder på alla nya ss-hår.

Dagens outfit 20/12-10



StarBazaar

Måste göra lite reklam för min och Norrvis StarBazaar :P 
Vi måste ha mer stardollar!!
Vi har lite mer än en månad kvar på våra ss-medlemskap, och vi kmr aldrig klara oss med 60-70 SD på den långa tiden, så snälla, köp grejer i våra StarBazaar.

Klicka här för att komma till Mailey.'s Starbazaar :)
Klicka här för att komma till Norrvis's Starbazaar :)


Snälla snälla snääälla!

Snäälla köp i min StarBazaar!
Jag har jätte lite SD! Måste ha mer!

Juliga boots

Jag hittade ett par juliga boots i StarBazaar,
och efter några sekunders fundering så köpte jag dom för 9 SD.
Så här ser dom ut:

Nu har jag två vinterskor som jag kan ha på mig i vinter!;)


Najj!:S

Nu har jag fått månadens Play & Earn docka.
Inte bra, för då kan jag ju inte "spela" nå mer Play & Earn den här månaden:S
Så här ser den ut:


En liten prinsessa!

Dagens outfit 14/12-10


Vill ha! 11122010



Någon som säljer?

Mejlaaaaaaaaa!

Dagens shopping.

Köpte lite saker från MSW affären idag. Allting är på REA just nu :D
Riktigt bra priser faktiskt! :)
Billigt billigt..!

Jag köpte dom 3 plaggen på bilden ovan, för bara 12 sd!

Har du köpt något från rea:n?

399/3999


Åhh!
De va mkt om "någonting"99 just nu!

Haha, de saknas bara en 9 på "tjänade för sålda varor" sen har man samma siffra...

3999:P

;S

Lucia Kronan.


-passar inte alls-

Är de bara för mig den sitter helt fel på huvudet?


Men kom igeeeeeen!


Men guuuuud! Kunde jag inte ha fixat 1 litet poäng till så hade jag fått min belöning idag!!!

Men i morron händer de!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Stardoll drygar..

Stardoll var tydligen lite lat idag. Kolla bara här:


Daaamp!:P


Nytt ansikte??



Har jag fått ett nytt ansikte eller? Haha! Tydligen:P

??



Min starpoints-mätare och resten av sidan hamnade kanske lite fel, Hehe.
Men dom håller väl antagligen på och uppdaterar det...

Dagens outfit 9/12-10



Som ni kanske märkt så har jag fortsatt med min "galna" stil.
Och jag gillar det.. Så därför tänker jag hålla mig till den:)

Ändring

Stardoll har gjort en liten ändring. Istället för att det ska va en grön prick när det hänt nåt, så är det en lila fyrkant med en lila prick bredvid, precis som den här:

Inte en sån stor sak, men jag ville bara ha nåt och skriva om..


Dagens outfit 7/12-10


Ny butik..

En ny butik ploppade precis upp i Plaza, vid namn EPIPHANY. Kolla här:


Som ni ser så är det en affär med dyra smycken. Det billigaste kostar 10 sd, och det dyraste kostar 22 sd.
Jag tänker inte köpa något. Det är alldeles för dyrt för mig.. Tänker ni köpa något??


OMG!

Ohh.... Jag vann en tävling på bloggen stardollzerosv! :)
Tryck på namnet för att komma direkt till inlägget...

Eller titta här :)



Och nu är jag... Så glad:


Haha :)


Dagens outfit 6/12-10



Jag tänkte här framöver börja med lite "galna" outfitar.
Får se hur det blir..


Ännu mer!!!!!

Jahapp då har man sålt ännu mer!<3

Vill haaa...!

  Den här scarfen vill jag ha:


Okej, jag vill ju ha alla scarfar som jag inte har, men samlar man på scafar så gör man..
Om det ör någon som har den där scarfen och vill sälja den till mig, så kommentera gärna det här inlägget, eller skicka ett mejl till mig på stardoll.


Höhö <3


Och då har man sålt 2 saker till...

(sorry för tråkiga inlägg.. har inget annat att skriva om).


Ännu mer!<3


Höhö, fick sålt ännu mer nu.. så nu har jag 164 (skickade 2 broadcast <3).

Älskar då man har fått typ gästboksinlägg, albumkomentar m.m.. :D


305 inlägg (eller nu 306).

Jahapp.. då va man över 300 inlägg :)
Duktigt duktigt <3


OMG! Happy face!:DD


Titta siffrorna <33
Sålde de dyraste sakerna jag har i Starbazaar :)

Höhö, nu äre bara att shoppa i Starplaza/Starbazaar :DD




Nya rum..

Har gjort om suiten lite. Det blev ganska juligt, och det är ju bra, eftersom det bara är 20 dagar kvar till jul.
Sä här blev rummen:

Det där är det stora rummet, där man har alla kläder, skor m.m.

Vad tycks??


RSS 2.0