Nu 15 SD!

Den rosa Hot Buys tröjan som kostade 1 SD för nån dag sen kostar nu 15 SD!


Dom som köpte den för 1 SD ska vara glada att dom hann. Jag menar nu är den ju 14 stardollar dyrare.
Jag är iaf glad att jag hann.
                                                                                                                                                                    

Jag och Norrvis har knappt bloggat nånting alls! Vi är jätte ledsna för de, men vi har haft grjejr varenda dag, så det blir liksom aldrig nån tid över. Vi ska iaf försöka klämma in nåt inlägg per dag nu.                                       Nu ska jag äta!


Små förändringar


Stardoll har gjort två små förändringar.
Det första är att istället för att det lyser rött om något har hänt, så är det en grön prick (se bild ovan).
Det andra är att om man söker på ett namn i sök-rutan så är det en grön bock om det är någon som heter så och ett rött kryss om det inte finns någon som heter så. Såhär:

Vet inte om dom här sakerna det var bättre eller dåligare, antagligen bättre eftersom dom ändrade på det, men jag bryr mig inte så mkt.
 

 


Makeover på Tussann...

Jag hade tråkigt, så jag gjorde en makeover på Tussann.
                                     Före:

                                    Efter:


tussann.webblogg.se


Något fel med bloggen, eller blogg.se???


3 Hello Kitty tröjor



Det kom upp 3 likadana Hello Kitty tröjor på en och samma gång. Kanske inte världens nyhet men...
Jag såg det och ville ha nåning och skriva. Det kommer kanske ett inlägg senare.


Scarf sökes...


Skulle så gärna vilja ha den här snygga scarfen till min samling...
Jag betalar lika mkt som den egentligen kostar. Billigare köper jag naturligtvis också den för:)
Om ni har den scarfen och har lust att sälja den till mig, kontakta mig via stardoll eller skriv en kommentar till inlägget.

Dagens outfit 4/10 (norrvis)






Starpoints

Imorgon får jag en ny starpointsbelöning!:) Just nu har jag 2497, och jag måste få 2500 för en ny starpointsbelöning:


Jag kommer och få en damm som kostar 15 SD, och två såna där flyggrejer. En sån här fast annan färg:

Ni förstår va??

Jag längtar inte så speciellt mycke eftersom jag antagligen inte kommer köpa grejerna för att dom är så dyra.
Jag längtar mer till nästa belöning då jag får det här håret:



Gårdagens köp i StarBazaar

Igår köpte jag tre klänningar i StarBazaar:


Den längst till vänster kostade 4 SD, den i mitten 2 SD (det är en Hot buys) och den längst till höger kostade 8 SD (det är en DKNY).
Den i mitten gillar jag egentligen inte, men Hot Buys är alltid Hot Buys, och den var ju riktigt billig också.
Bara 2 SD!:)
Jag har letat i StarBazaar en hel del idag, men har inte köpt något. Lite ovanligt, men jag hittar inge snyggt. Jag kanske borde fortsätta och leta lite, så kanske jag hittar något snyggt snart...

Hot Buys Heart Tee


Den där Hot Buys tröjan har jag velat ha länge, men har aldrig hittat den för nåt lämpligt pris.
Om det är någon som skulle tänka sig och sälja den till mig så skulle det va jätte snällt!
Om du skulle kunna tänka dig det, skriv då en kommentar till det här inlägget eller kontakta mig via stardoll.

Min Bazaar

Nu har jag också blivit ss! Känns bra och vara hemma igen, Haha! Jag har längtat efter StarBazaar...
Och StarBazaar har längtat efter mig. Jag rensar ju så mycke där :P
Jag vill försöka tjäna mycke pengar, så om någon är intresserad och köpa någonting i min StarBazaar, så får ni gärna göra de. Här är det jag säljer:


Nu ska jag fortsätta kolla lite i StarBazaar.

Dagens köp :)





Dagens köp i både starbazaar och starplaza (eller en av dom där sakerna är från starplaza :P)

Är nöjd med typ allt, så de är ett "happy face" just nu :).
Just nu så sitter jag och Mail på skype och pratar, sen skickar vi bilder på kläder som vi hittar i starplaza.
Lite nördigt är de, men de är smart... enligt mig!
Haha.
Och jag fick en ny starpointsbelöning idag också! 3500, here i`m!
(Just nu sitter mail och säger "jag är så avundsjuk" typ).
 Älskar de sååå mkt!
Och för dom "uppmärksamma" så har jag bytt hårfärg också. Är lite trött på den gamla, den börjar se typ grå ut :P
Så nu är håret mer brunt. Inte sånn stor skillnad kanske..

Vad tkr ni????



RSS 2.0