Superstar igen!!!

Så, nu är man superstar igen för bara 30 kr!

Halva priset om man betalar med mobilen :)
Och då får man som vanligt 200 sd.

Så nu är Norrvis tbx i Starbazaar!:)
Mejla mig om ni har något snyggt och billigt att sälja, så kanske jag köper de..






Ps! De bästa är att....

Mamma betalar!


Nära nu!



Bara 27 poäng kvar till nästa starpointsbelöning!

Inte så långt kvar :)

Ska försöka samla på mig dom poängen fort sista biten, för jag får ju ett nytt hår på den här belöningen!<3

Detta får jag!!


*Längtar*


Dålig uppdatering...

Jag och Jessica har gjort en egen varsin blogg, alltså 2 irl bloggar.
De är inte så bra uppdatering på dom bloggarna heller. Utan de blir nått inlägg då och då på båda.

Så för att få lite mer läsning är de bara att gå in på:

www.juliialife.blogg.se eller www.jessicalife.blogg.se

Jag tror ni kan gissa er till vilken som är vilkens.

Om inte annars så heter jag (norrvis) Julia, och mailey Jessica.
Och då hade vi sånn dålig fantasi som gav bloggarna nästan samma namn.

Men de va jätte svårt att komma på ett bra namn, som godkändes. Men efter ett tags kämpning så blev de "juliialife" och "jessicalife".

Jag kanske inte ska prata så mkt om dom bloggarna, utan hålla mig till den här.


Nu har vi haft våran header väldigt länge, och jag har blivit trött på den!
Men nu är de så att Mail eller jag inte har någon aning om hur man lägger in headern till bloggen.
Så vi behöver hjälp med de!!

Mejla mig eller mailey. om du kan hjälpa oss!



Haha!


Haha!
Mitt namn syntes till i "Loggade just in" rutan.


Norrvis vill-ha-lista!

 
Norrvis vill-ha-lista just nu!

Tkr att kläderna är såå söta <3
Men...
Jag har bara 2 sd kvar, och mina play&earn pengar är slut för den här månaden.
Men jag hoppas att kläderna är kvar sen också (iaf 4 dagar, för då hinner jag typ köpa allt).

Och de är rea i Kohls nu också, men de är bara för superstars :((
Tänk att Stardoll aldrig lyckas få till de liiite bra för oss icke ss då de gäller re:or. 
De är tråkigt att de bara är rea för superstars, även på icke ss kläder. 
*suck* 

Ska titta på Ullared nu! 

 

Dagens outfit 26/9-10



Dagens outfit 25/9-10



Dagens (disco) outfit 24/9-10

                Norrvis
  


Dagens outfit 24/9-10



Dagens outfit 21/9 (2)

Ändrade outfit idag. För jag läste att Mail skrev om dagens covergirl. Och jag ääslskar hennes outfit.
Så jag fick lite insperation av henne. Och så här blev resultatet:

Lozylulu9                             norrvis

Gillade hur jag fick till de :)
Alltså inte att de skulle bli exakt som henne, utan lixom med andra klädesplagg om man säger så..
(You know..).


Är de någon som vet vart hon köpte halsbandet, eller om de finns i Starplaza?



75,966,933

Haha, mycke siffror i rubriken:P

Det är inte så jätte långt kvar nu tills vi har nått 80 miljoner medlemmar. Ungefär 4 miljoner kvar.

Det kanske låter långt, men det är det ju inte om man jämför med hur många miljoner som är medlem på stardoll. 
                                                                                                                                                                         


Som dom flesta kanske redan vet så har ju Lozylulu9 blivit covergirl idag.
Jag gillar hennes outfit väldigt mycket. Den var liksom....Jao, snygg, Hehe:)


Dagens outfit 21/9



Dagens outift..

Mailey har ju redan påbörjat de så då tänkte jag också börja göra de lite då och då (då jag orkar...).
Men de känns ganska onödigt eftersom jag alltid har på mig tråkiga kläder. Vanliga är dom.
Har typ samma kläder på mig varje dag. Eftersom jag inte har så mycke kläder, (jag tkr iaf inte de).

Om jag ska säga sanningen. Så har Mail mer kläder än mig. Men de är nog för att jag försöker köpa jämmycke saker till suiten också.
Så lilla norrvis ska både ha snygg suite och kläder.
Hehe.


Dagens outfit 21/9-10



Dagens outfit 20/9-10



Dagens outfit 19/9-10



Fick lite inspiration...

Hehe, hur nu än inspiration stavas, så fick jag de av Mailey.


Jag till vänster                                            Mailey till höger.


Glöm inte att de är glasögon-dagen idag!

Läs mer om de på:
http://tussann.webblogg.se/2010/september/glasogondagen-ar-har.html 



Julias vill ha <3



Vill ha dom här sakerna ! ! !
Men vet inte vad jag ska lägga ner mina sd för.
Kanske ska köpa väskan och koftan/jackan.
Men jag vill också ha nå nytt skärp.

*suck*
Lite hjälp tack??



Update: Köpte den där svarta jackan (?)!

...

Nu är jag och Norrvis inte superstar längre:( Jätte dåligt! Nu kan man inte shoppa i StarBazaar längre, inte göra partyn, inte ha vissa hår, inte köpa allt i Plaza, inte göra nånting! Åhh, allt är så mkt roligare som superstar...
Hoppas det kommer nåt bra erbjudande snart om att få vara superstar.
Jag har samlat ihop alla kläder som jag köpt i StarBazaar:


Det är lite mer kläder också som jag köpt, men dom har jag sålt i StarBazaar. Ganska mkt, men trodde det skulle va mer.

Nu ska jag äta, och sen ska jag iväg på hoppläger (med häst, Hehe). Hopplägret är idag-Söndag, så det blir ingen bloggning för mig i helgen.

Allt de här har jag shoppat i starbazaar!


De här e nästan allt jag har köpt i Starbazaar!
(Inget från Starbazaar Inredning e med, sen har jag sålt vissa saker).

Ser ganska lite ut :P



Dagens outfit 17/9-10



Dagens outfit 16/9-10



Klänning 500?

Lite skillnad på priser, Hehe.



En klänning kostar 2, och en exakt likadan kostar 500. Ibland undrar man hur folk tänker. Jag menar tror dom verkligen att dom kan få ett plagg sålt för 500?? Tydligen.


Ny affär??

Antingen så är det ny affär, eller så är det bara jag som ligger lite efter.


Det var, som allt annat, dyrt. Är det speciella märken, så är det dyrt. Själv tänker jag inte köpa något.
Jag letar hellre i StarBazaar (som vanligt...). Vad tycker ni om kläderna? Var dom snygga??


Dagens outfit 15/9-10



Hot Buys väska!

                  
Yepp, ny Hot Buys ute i Plaza. Den rosa väskan på bilden ovan.
Själv hade jag inte tänkt köpa den. Tyckte inte om den så särsilgt mycket.                      
                                      Tyckte ni om den?
                                                                
                                    


emiliahanna10

Så här ser emiliahanna10 ut:

Emm, lite wierd...?
Trodde först att hon hette emilhanna10 och att hon var en kille, men det visade sig att hon hette emiliahanna10 och att hon var en tjej.
Jaoo, hon var lite udda, Hehe.

De här har jag köpt i Starbazaar!



+ Tomteluva (4sd), Jultröja (4sd).
+






Allt de här har jag shoppat i starbazaar!



+ Jultröja och Tomteluva för 8 sd.

Så jag har shoppat i Starbazaar för hela 171 sd!
(kanske lite mer om man räknar med de jag sålt, och de jag inte visste att jag hade köpt i Starbazaar)


Idag var det min tur!:)

Yepp, idag var det äntligen min tur att få synas med olika frisyrer i Starpointfrisyr-Projektet på Tussans blogg.
Så här se jag ut i frisyrerna:


Info och hur du anmäler dig kan du läsa om här: http://tussann.webblogg.se/2010/august/projekt-starpointfrisyr.html
Det är helt gratis och alla kan vara med.


Köpte i Moxie!




Jag köpte en blå jacka för 13 kr, men jag hade ju p&e så de blev 9 :P
Men nu har jag bara 82 sd kvar, haha.
Jag väntade ganska länge innan jag bestämmde mig om jag skulle köpa den elr inte, men jag gjorde de tills slut. ¨
Och jag fick till en ganska snygg höst outfit!


Skulle egentligen inte ha på mig den rosa lilla rosetten, men de blev så ändå (ska ta bort den..)

Ska upp halv 7 i morron som vanligt, så inge mer dator för mig ikväll!




Callie.Stardoll har besökt mig!

Ja...
Titta på bilden eller besök min suite om ni inte tror mig!



Ehmm.. Liiite weird men cool ! ! !


Nu è de nära!



Nu e de nära sista belöningen i Ramadan Kalendern, missa inte de!

Någon som kan gissa sig till vad de kan va i nr.30...?



Catwalk


Ehee...Vem bär på den fina mattan? Kanske nya modet.

Dagen köp irl!:)

Jag och Mail va ju på stan (som jag skrev i förra inlägget...) idag.

De här köpte jag: (alltså norrvis/Julia)

 


Mailey`s köp:



Jag köpte även 2 par örhängen...
men dom orkar jag inte fixa bilder på, för jag har suttit med paint och redigerat bilderna på kläderna (de tog ett tag).

Inget mer inlägg av mig ikväll, inte av Mail heller tror jag.

Så godnatt :)<3


Dagens skratt!


Haha, var egentligen inte meningen att dom skulle bli sådär. Var inte meningen att det skulle komma med nå gubbar i huvudtaget. Men... Nu vart det så, och det var ju lite småkul!

En rolig bild:
Haha!

..?!



Hehe.. Lilla Julia va inne på en Synonymlexikon-sida (lååångt ord) och då skulle jag titta på synonymer till mobiltelefon, och då kom de fram 3 stycken sökresultat.
De va dom på bilden ovan.
Vet inte vad dom menar med nalle, asså om de e nallebjörn...eller nått annat.


Kommer ett inlägg lite senare (eller om de blir i morron...) med lite saker som Mail och jag köpte på stan idag.


Makeover på Norrvis

Gjorde en makeover på Norrvis. Såhär vart det: 

          Före                     Efter
              Klicka för större

Jag är jätte dålig på och sminka! Och därför, vart det inte så snyggt. När jag ska göra om min medoll så ser den typ alltid likadan ut. Ja, ja, det där var allafall en makeover på Norrvis.



Ramadan Kalendern

Vad tycker ni om sakerna hittils i Ramadan Kalendern? Själv tycker jag absolut inte om dom. Jag har inte köpt en enda sak, förutom blomman som var gratis.

Hoppas det är pengar i lucka 30! Det kan jag verkligen behöva.


Hot Buys scarf

Vill gärna ha den scarfen till min samling. Jätte snällt om någon skulle vilja sälja den till mig för ett bra pris! Meddela mig via stardoll eller kommentera inlägget!

Converse!

Någon som kan tänka sig sälja dom här till mig till ett rimligt pris?? 
Om ni kan det, meddela mig via stardoll eller kommentera.

:D 27 sd!

:D

Jag sålde för 27 sd i starbazaar igår och idag (märkte de nu).


Dom här plaggen blev sålda:



Tack ni som köpte i min Starbazaar!





OTTO :D



Handlade lite av den nya OTTO kollektionen (?).
Hittade massor av snygga saker, men man kan ju inte köpa allt (har lärt mig de av mail...).
Men de här köpte jag:

*klicka för större*

Mailey köpte också lite, typ samma saker som mig :P

Klicka här för att få kläderna i ditt provrum :)


1001 poäng mer.

Haha.. Jag har 1001 poäng mer än Mailey.
Asså i starpoints :D




RSS 2.0