Scarf-rum klart!

Äntligen så blev jag klar med mitt scarf-rum!
Det ser bara stökigt ut tycker jag.
Ni kan kolla in det här: http://www.stardoll.com/sv/user/?id=27135891 
Kan fortfarande inte skicka bild, eftersom jag har den andra datorn :L
Kommentera gärna hur ni tyckte det blev.

:))

Äntligen så är det min tur att bli sminkad i Tussans "Makeover-Projekt"!
Om ni vill se hur jag blev, så gå in på tussans blogg (http://tussann.webblogg.se/) och bläddra ner till det 5:e inlägget.

Dålig bloggning

Jag och Norrvis har typ inte skrivit något på åratal!:L Men det finns typ inget och skriva om... Hehe
Aja, vi ska väl iaf försöka och blogga lite mer.


Ny klubb

Norrvis och jag har startat en ny klubb tsm.
Den heter "Vi-saknar-Kohls", alltså affären Kohl's som fanns förut på stardoll.
Alla som gillade/gillar den affären är välkomna i våran klubb, men självklart alla andra också!:)

Pris??

När jag kollade i min suite idag så låg det ett annorlunda paket där...
När jag öppnade paketet så låg där en guldig cheerleading tjej.
Det såg lite ut som ett pris.
Har ni också fått det där "priset"??


Jul-Headern

Jul-headern kmr att vara kvar ett tag till, för att jag kan nt använda min dator.
Ska försöka fixa de så fort jag kan då jag har fått tbx/ en ny dator-n.


RSS 2.0