Cup idag!!!

Hade fotbollscup hela dagen idag. Vi spelade 3 matcher :D
Vann alla gjorde vi också. Första matchen blev de 4-0, andra matcher blev de 6-0
och sista blev de 7-0 :)
Så vi vann och släppte inte in ett enda mål. Jag gjorde...typ 5 mål också. Och Jessica 1 (bara för att hon fick va back ganska mycke....). Och nu spelade bara 00:er, asså vi spelar med dom som e födda 99 annars.
Så vissa 99 fick spela med 98 (va mycke siffrer de blev). Men de hade jag velat göra (buhuuu). Så man fick titta på då dom spelade också :). Fast en sak som va minus med de va att dom andra tjejerna inte kunde sluta hålla på med William (en som går i våran klass) då vi tittade på då 98 spelade.  ...Hehe :O
Men de gick väll ganska bra ändå. Egentligen så va de ganska tråkiga matcher, för att de kändes så lätt hela tiden (de va faktiskt de!!!), och jag sprang ifrån många spelare ganska lätt. Hehe. Dom flesta va korta också :I
Och på måndag ska jag och Jessica gå på stan :D Hon ska köpa b.l.a hårfärg för första gången. De ska bli brunt.
Igår så färgade jag håret mer blont, eftersom jag hade fått så mycke utväxt.
Och ska nog köpa lite saker till skolan också.

Och jag har träning i morron också, längtar jätte mycke. För vi ska träna med 98-97 då också.
De e lixom svårare att träna med dom, och därför blir de roligare!


Vet inte om Jessica hunnit göra ett lika inlägg... Men de får bli två annars ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0