Cuper heeela tiden!!

Nu har de vart cup förra veckan, och nu e de det den här helgen också.
Så Jessica och jag kmr va borta hela dan i morron också (skrev inget igår om de...).
Och sen på måndag e de skola igen. De har vart ett skönt lov, men jag har faktiskt längtat efter den liiiite.
Jag har ju inte haft så mycke att göra i sommar, så de e väl därför.
Att sitta vid datorn typ nästan varje dag på ett sommarlov e ju inte så lyckat..
Och man saknar ju såklart killarna som man tjatar på varje dag också, fast några av dom träffade jag idag på cupen.
Dom såg lika dana ut som vanligt :)
Och träffar dom säkert i morron också, om dom kmr å tittar på våra matcher. (Spelade med 99:orna idag, ska spela med 00:orna i morron).
Idag blev de 6-1, 6-2 på sista 3-3. Så de gick ganska bra..
Men jag spelade bara första och sista matchen (Jessica första och andra).
Gjorde 2 mål på första och inget på sista, för då fick jag spela för de mesta b-b-bback (hatar de!!!!!!!).
Men de gick ganska bra ändå, jag hade 1 målchans. Och de e ju bra för att spela b-b-b-bback.

Så därför kommer de inte bli så mycke, men jag vet inte om de blir nå läxor första veckan. Hoppas inte de.
Vi får se om de blir nå mycke bloggande. Och jag och Jessica ska bara sitta vid datorn 45 minuter varje dag (vi har bestämt de), de va min idè. (Jessica tvingade mig att skriva att de va min idè, fast de va ju de också...)
För vi sitter ju väldigt mycke vid datorn annars, och vi ska då försöka satsa mer på fotbollen och skolan.
(Man vill ju inte framstå som en nörd i skolan....) Men vi kommer INTE sluta med stardoll eller nån annan hemsida på internet.
Så ni behöver inte sluta läsa bloggen, eller ta bort oss som kompis p.g.a det här.
Vi kommer kanske skriva mer irl inlägg på bloggen ist. Men de hoppas jag att ni inte har nått imot.

Men om de e nått som ni tkr e fel med bloggen så e de bara att mejla oss på Stardoll, skriva i gästboken eller i chatten (jag svarar inte jämnt i chatten, men oftast om jag hinner se de).
Men vi svarar på de mesta.
Och glöm inte att skriva i chattboxen på bloggen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0