Handlade för 17 sd idag..

Köpte två saker för 17 sd (asså de kostade 17 tsm):
En röd kort klänning, älskar den <3
Och svart Eyeliner.

Och som ni ser på bilden längst upp så har jag gjort en liten sommar outfit.
Sommaren e ju slut nu (visst...?) så då vill jag iaf kunna göra en sista sommar outfit innan de ska på med vinterkläder.
Norrvis känner sig snygg just nu (L)

Och nu har ju skolan börjat också...
De va ok, men lektionerna e inte direkt roliga just nu från början. Men dom e ju typ aldrig roliga.
Inte ens rasterna e roliga på stället jag och Jessica går just nu. Den lilla skolgården e såå tråkig.
De finns bara 2 stressplaner (De e ett spel/lek..?), 1 pingisbord, 3 bänkar, och två stora bandymål.
Inte de roligaste direkt. Men på förra stället vi gick så håller dom på att bygga om, så de e ganska litet att va där också.
Jessica skulle skriva ett inlägg igår, men hennes internet funkar typ inte (om jag har förstått rätt), så jag vet inte om de blir nått på ett tag.
Och jag kmr bara sitta vid datorn max en timma per dag så de blir inte så mycke inlägg från mig heller.

Men jag hoppas att ni klarar er utan oss (hehe, de gör ni nog, annars så gå in på: www.tussann.webblogg.se/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0