Hemma!

Borta bra men hemma bäst! Äntligen hemma igen. Det har inte precis varit den bästa semestern. Jag har varit lite dålig hela semestern, men nu på slutet, när vi var i Stockholms skärgård, så vart jag jätte dålig. I förrgår natt hade jag 39,4 i feber, då var vi tvungen (på morgonen då) att åka därifrån och åka till ett sjukhus.
Där fick dom ta ett blodprov på mig, och sa sen att jag fått lunginflamation. Då fick jag med mig några tabletter och en hostmedicin. Jag har aldrig tagit en tablett förut i hela mitt liv. Mamma fick typ dela tabletten i 30 bitar, men jag fick ändå inte ner alla. Idag köpte pappa a-fil. Vi krossade tabletterna och blandade dom med a-filen, och det gick jätte bra. Hostmedicinen var det värsta jag smakat i hela mitt liv. Efter jag druckit den hostade jag jätte många gånger och en gång så höll jag på och spotta ut den. Som tur var så sa mamma att jag inte behövde dricka den nå mer. Imorgon ska jag vara med Julia. Hoppas inte hon blir smittad. både min pappa och min kusin har blivit smittade. Fast om hon blir smittad så kanske hon bara blir förkyld. Och jag kan inte vänta längre en så här. Nu ska jag ha kvällsfika.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0