Jcpteen!! <3

De har kommit ut nya saker i affären jcpteen. Alla kläder è för de såkallade "icke ss". 
Snygga kläder va de också, Julia stil :D
Jag har köpt två saker hitills, men jag kmr nog att köpa lite mer, om jag inte hittar så mycke annat.
Ska även titta lite i Starbazaar.

Dom här sakerna finns i att köpa i jcpteen:

(De kom med en Stardoll TV kjol också...)

Dom här sakerna köpte jag:


*klicka för större*
Och jag  köpte även mycke saker i starbazaar
Jessica (mailey) hjälpte mig, jag brukar inte hitta så mycke i starbazaar längre, men då hon "hjälpte" mig så hittade jag massor!
(Bild på de jag köpte):

*klicka för större*

Jag säljer även en av tröjorna som jag köpte, va inte riktigt nöjd.
Den säljs för bara 5 SD. Så köp gärna den...
;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0