Match i morron!!<3:)

Ja... Jag har match i morron, eller de har ju Jessica också. Men ändå!
Jag längtar såå mycke, de är ju första matchen för den här sesongen (stavas de så? De ser fel ut iaf).
Vi har tränat 3 gånger också. Och då fick vi träna med 98/97 laget! Fast då va
inte Jessica med för hon hade lunginflamation.
De va också jäätte kul, och jag hoppas att vi ska göra de nå mer.

Och på dagen i morgon kmr jag va med Jessica (mailey. vet inte vad jag ska skriva, Jessica eller mailey.)
och sen åker jag med henne t matchen, sen går jag hem till mig och duchar, sen åker jag upp till Jessica igen och sover där en natt :)
Tror att de ska bli ganska dåligt väder också, så de blir nog ganska mycke dator då :)
Fast de blir ju tråkigt om de ska regna på matchen, för då glider man så mycke så man ramlar :(
Så de får gärna va dåligt väder med moln, men inge regn!!! Då e jag nog nöjd.
Och på matchen kmr de nog bli 2 - 1, till mitt lag alltså. Jag ska göra 1 mål, eller 2 om jag har lite mer tur.
(Inte för att skryyta med de är ofta jag som gör mål på matcherna, och Jessica, du får komentera om de där inte va sant).
Och jag hoppas jag får va forward som vanligt, och Jessica back. De e lixom som vanligt om de blir så, annars så får nog Jessica va Mitt om de ska va lite annorlunda.
De blir hemmamatch, så de kanske ger oss lite mer tur. Hoppas jag i alla fall.

Nu vill nog pappa att jag ska sova, så jag hinner vakna innan Jessica gör de (eller de e ganska liten chans att jag inte gör de....)

Men de blev ju i alla fall ett ganska långt inlägg för att va jag :)


Kommentarer
Postat av: mailey.

Det är sant. Du brukar göar rätt många mål på matcher. Jag brukar inte göra något eftersom jag är back.

2010-08-10 @ 12:42:28
URL: http://maileyandnorrvis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0