Ska sova nu...

Vem är du? Julia
Attityd: Glad, kaxig...
Du kommer från: Sverige
Stjärntecken: Oxe
Din bästa egenskap:
 Då jag spelar fotboll, slutar jag aldrig kämpa, även om vi ligger under! 
Din sämsta egenskap: Tänker ofta negativt.
Skostorlek: 34-36
Familj: Mamma,Pappa, Hanna (min syrra) Markus (brorsa) Eros, Carmencita och Bella (dom sista är mina katter)
Frisyr: Mellan långt
Hårfärg: Blondin
Ögonfärg: Blå
Ogillar: Då man inte vet vad man ska göra.
Favoritmat: Kyckling
Favoritglass: piggelin såklart!
Favoritdryck: Oboy
Favoritfilm: Systrar i jeans
Musiksmak: Blandad
Bästa årstiden: Sommaren.
Älsklingsfärg: Orange
Skulle aldrig ta på dig: 80-tals byxor :P
Brinner för: Fotboll 
Vem/vilka vet mest om dig? mailey. (Jessica)
Gillar du att slåss? -Nja inte direkt, men att "små" brottas med någon är kul.
Vad ska du göra ikväll? De e typ natt just nu.
Vem är snyggast i världen? Christian Beadles
Vad är du allergisk mot? Jobbiga personer.
Vad är det för datum idag? 17/8
Målar du naglarna? Japp:)
Vad luktar det hos dig just nu? hemma
Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet tror jag?
Salt eller socker? socker 
Går du på någon sport? Ja, Fotboll
Har du bra kondition? Nja inte direkt
Sushi eller hamburgare? Hamburgare
Små eller stora bokstäver? Små
Blyga eller framåt killar/tjejer? framåt, men absolut inte FÖR framåt.
Använder du smycken? Njaee... Isf örhängen. 
Vad har du för ringsignal på din mobil? Room Service (Pitbull)
Gillar du lakrits? Nejj!!!
Vad har du blivit mest uttråkad efter idag?: Då Wille och Lillen loggade ut från skype :( (De e två killar från min klass)
Lyssnar du på musik då du sitter vid datorn? Ja... Alltid
Vad ligger 2 decimeter ifrån dig just nu? Mina Shutter-shades
Vad ska du göra om 3 minuter? SOVAAA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0