Vann alla matcher!!!

Som rubriken:
Vi vann alla matcher idag på cupen!
Jag gjorde... Hmm kanske 7 mål (om jag inte har helt fel..)
och jag va även målvakt 2 halvlekar, släppte inte in nått mål då heller.
Tyckte att jag och Jessica gjorde väldigt bra ifrån oss då vi fick spela forward tillsammans för första gången.
Tror att vi gjorde nått mål då också....
Resultaten på matcherna vet tyvär inte jag exakt, men de får Jessica skriva.
Vi spelade 4 matcher, och på sista matchen blev de 3-0 (till oss..) de va de enda jag kom ihåg, för den spelade vi typ alldeles nyss.
Och vi har match igen på Tisdag, hoppas att vi vinner den också.
Men de laget vi ska spela mot har vi förlorat mot ganska ofta, (om de e de laget jag tror ganska säkert på att de är).
Och sen e de ju skola i morron, och som jag skrev i de förra inlägget kmr jag och Jessica sitta lite vid datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0