Favoriter ^^

Tjenare :D
Alltså, nu har jag inget bra att skriva om stardoll så jag tänkte skriva lite om verkligheten! :P
Det finns några saker i verkligheten som jag gillar mkt.
Och det är..
*Converse
*Rosetter
*Balettkjolar
*Gult och andra glada färger
*Att Fotografera
Converse

Jag gillar Converse för de är snygga och sköna. Man kan ha de både på vår, höst och ibland sommarn !
De finns i måånga fäger och det är bra :D
Rosetter

Jag gillar rosetter för de är så flummiga och kul. Precis som converse så finns det i roliga färger. Jag samlar på rosetter också :P
Balettkjolar

Med balettkjolarna så gillar jag färgerna, att de är så fluffiga och sånt =)
Gult och andra färger

Färg är lixom det bästa. Färg är så kuuuligt. Tänk er en värld utan färg. TRÅÅÅKIGT!!!
Att fotografera

Att fotografera är alltid kul. Men att ta vanliga tråkiga bilder är inte skojj. När jag fyllde 11 så fick jag en ny kamera! :D Ida = GLAAD ^^
Jaaoup, det var allt.
Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0