Lite senare idag kommer bilderna!

Lite senare idag kommer bilderna som jag sa att dom skulle komma igår men de blev inte så mycke stardoll igår.
Och de är typ inge stardoll, inge bloggande.

Den månaden som är nu kommer de inte bli så mycke bloggande, efter som de är sommar och då vill man ju inte sitta vid datorn hela dagarna. Och mailey är ju borta...

Igår så va jag och badade vid pappas jobb, eller jag gick ut tills vattnet nådde magen sen sprang jag in igen.
De va iiiiis kallt! Sen då jag väl satt vid datorn spelade jag World of Worldcraft (nördar de också...).
Jaoo, sen kl.00 så kom jag på att de va sista ss dagen, så jag va tvungen att köpa upp alla mailey.`s pengar, för ss saker (jag ska fixa pengar och sånt till henne m.m).
Och sen shoppade jag lite till norrvis, så nu har mailey. 0 kr och jag (norrvis) har 66!
Haha nu kan inte mailey. eller jag skryta om att vi inte har varit ss någongång men vi har så mycke saker,
nu går inte de längre...
Men nu har vi de mesta som vi har velat ha länge, så vi är nog nöjd just nu.
Men efter som de kommer nya saker hela tiden så kommer vi  fortfarande längta tills vi kanske kan få den.
(De där kanske lät konstigt..).
De va kul att få veta hur Tussann har de varje dag haha, och att få ha mycke pengar, kunna köpa allt man hadde råd med, ha fler rum man kan fixa med. Allt de där, och mycke annat.
Men nu är den månaden över, och de kommer ta ett tag tills jag och mail är superstar igen.
De här va alltså första gången som ni kanske har förstått, eller skrev jag förut att de va första gången?
Äh.. De spelar nog ingen roll.

Sen har ju Ida slutat gästbloggat.
Dom dagarna hon bloggade här så hoppas jag att ni har gillat hennes inlägg.
De va kul att ha en gästbloggare för första gången till den här bloggen.
Sen om mailey och jag åker iväg sammtidigt så får vi hitta en annan gästbloggare, eller så får Ida va de igen.

Ska åka och köpa glass någonstans nu. Haha, mer kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0