norrvis designar nalle med hjärta?

Heyy!!!

Idag har jag köpt en fototapet till mitt rum, najjs najjs. (Fototapeten blir bara på en vägg, resten av väggarna ska vi måla vita).
Så ikväll så har jag ränsat undan lite saker, eller jaoo städat om man ska va ärlig. Jag får städa ooofta, jag slänger bara kläder på golvet å drar :P.
Men de har såklart vart data tid också, har även börjat designa (men kmr inte kunna köpa nått av de jag designat för jag är inte ss :()
Och så har jag läst bloggar, b.l.a min kusin`s blogg och hennes kompisars bloggar, och Fokis.se, och kissies.se :)
Najjs va de också ;P


Är faktiskt nöjd med den, efter som jag gjort den heeeelt själv LoL.
Vad tkr ni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0