Sorry för lite bloggande...

Sorry för jag inte har bloggat något....
Och dom där bilderna vet jag inte när dom kommer, måste ha en annan data där bilder som pappa tog med systemkameran finns.
De är nog bättre att ta dom bilderna än att ta dom som jag har tagit med mina dåliga kamera.

Idag har jag varit och "shoppat" med mamma, jag köpte två par byxor och 2 halsband och ett par
örhängen!
Ett par av byxorna är blåa alltså typ så här:

*Bild från google*

Eller kanske liite mer blåa, inte jeansblå utan... Äh, dom är blå och jätte snygga i alla fall!
Bilder på sakerna blir nog i morron (tror deh) ;)

Och jag har fått över 3000 starpointspoäng!!!
Märkte de nu ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0