Tjoho!

Ny affär på stardoll. Den heter "PPQ of Mayfair" som är en dyr affär. Det billigast kostar $12 stardollar och det är ett par blåa strumpor. Det dyraste kostar $40 stardollar! Också finns det en baddräkt för $28 stardollar. Och en grön, ful, väska för $18 stardollar. Jag kan räkna upp hur mycket fula och dyra saker som helst. Kolla själv på kläderna. Jag tycker dom är förfärligt fula (någon enstaka kanske är OK).
                                                                    Vad tycker ni?


Jag besökte nyss en tjej som heter kaktusz. Ni känner säkert til namnet, hon designar. Ni måste bara kolla henes album, det är det bästa albumet jag sett i hela mitt liv. Sååå grymt alltså! Hennes scenerys/foton är också skit snygga och hon är en begåvning på och designa.




//mailey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0