Yo!

Idag har jag och Mail åkt båt.
Inte en jätte stor, inte en liten.

Den här båten va de:

Från början va de JÄTTe  tråkigt...
Vi bara satt längst fram med mina föräldrar och pratade,
men sen träffade vi 3 killar från klassen över, dom va i ett litet rum
hela tiden där uppe, eller dom gick ut och in hela tiden...
Öhmm... De va de enda vi gjorde på båten typ.

Och idag köpte jag en söt svart vit prickig tröja på Stardoll.
(Kan inte fixa bilder på den här datan...) Jag har på mig den nu.
Men efter som jag byter kläder flera gången per dag så
får vi se hur länge jag har den...

Och jag åker till Norrköping på söndag kommer hem på tisdag tror jag.
Och då är ju också Mail borta. De blir nog inga gästbloggare, (eller
jag vet en som kanske kan va, om hon vill).
De skrev ju Mailey också.
Och mitt och mailey`s ssmedlemskap går ut den 15:onde. Men då är
ingen av oss hemma (vi har nog inte heller tillgång till dator då vi är
borta) men jag tror inte att de är något speciellt då, bara att de är
väääääldigt synd att ss tiden är slut.
De va så kul, men nu kan man inte säga att jag ALDRIG har varit ss, vilket månge
trode att jag hade varit innan.
Df jag har så mycke kläder och saker som är för ss nu, men de va de inte då
jag blev medlem. Ska fixa lite bilder och de på söndag.

Dagens fråga:
Vet någon om man har kvar/kan änvända ss saker då man inte är ss längre?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0