Yo!

Dikter jag har hittat lite här och där.
Jag ska göra lite roliga saker med dem sen.
Hoppas att ni kommer tycka de blir bra, 
annars kommer de inte att va nått att ha.  



Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så

Kärlek är som att åka tåg,
lätt att hoppa på när det står,
men svårt att hoppa av när det går.

 

Min första kärlek
Min förts kyss
Min första pojkvän
Min första miss
 
I wrote your name in the sand,
but the water took it.
I wrote your name on a stone but the weather took it.
I wrote your name on a paper,
but the fire took it.
I wrote your name in my heart,
and it will always be there.
 
To young to die
to old to cry
to much in Love
to say goodbye.

 

Some Love one.
Some Love two.
I Love one and that is you.
 
Love isn't easy.
Love isn't fear.
I Love you.
But you don't care..
 
Det finns inga fula tjejer
bara killar med dålig smak.

Ingen kan hjälpa alla
men alla kan hjälpa någon.

Tårar är glädje
tårar är smärta
tårar är allt som finns i mitt hjärta.



/Norrvis.

Ta del av livet nu,
inte sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0