Tjoho!

                                                             Sommarens hetaste prisregn

Som ni kanske har märkt så har stardoll laddat upp present-o-metern.

10 stardollar= Sandaletter
25 stardollar= Väska
50 stardollar= Svart klänning
100 stardollar= Rosa klänning 
200 stardollar= Lång-klänning
 
Jag har inte så mycket pengar nu, 3 kronor, men sandaletterna och väskan borde jag hinna få. Det beror också på hur länge dom håller på. Om man fyller upp mätaren 4 veckor i rad så får man nyckeln till skattkistan med den superhemliga överraskningen. Spännande!
                                                                                                                                                                         

Som norrvis skrev så kan ju nu icke ss också köpa den vita hårfärgen. Jag har naturligtvis redan köpt den. Jag har inte tagit på mig den, för i det håret som jag har så jag har så ser jag ut som en gammal gumma i det haha LoL. Nu blir det inge mer bloggande idag. Kockan är 19:19, Hahaha, fast nu så slog den 19:20 ;(


Ciao!
//mailey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0