Tjoho!

Stardoll är ju svindyrt!
En ny affär har kommit som heter "Super supreme" (vill ni se bilder så gå till www.tussann.webblogg.se).        Dom kostar 40, 50 och 60 SD! Själv så tycker jag att det är svindyrt. Jag kollade i affären nyss, och allt var slutsålt. Stardoll borde sänka priserna på vissa affärer
                                                                                                                                                                       
För några dagar sen så anmälde jag mig till tussanns "vem har det finaste användarnamnet", och idag så har äntligen mitt namn kommit fram så man kan rösta på det. Snälla, gå in på hennes blogg ( www.tussann.webblogg.se/) och rösta på mitt namn ;) 




//mailey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0