Tjoho!

Norrvis (Julia) verkar ligga lite före i bloggandet. Hon har gjort 13 inlägg, medans jag bara har gjort 7 inlägg! Det är kanske jag som har varit lite dåligt uppdaterad på sistone he he ;P men det har varit så fint väder, så jag har varit tvungen och vara ute lite också. Idag åkte jag hem från skolan typ kl. 11:20 för att jag kände mig dålig (igen). Nyss åt jag glass, men den smakade ingenting! Också missade jag kakor på syslöjden idag ;( Dom såg ju JÄTTE GODA ut!
                                                                                                                                                                         

                                                                        Stardoll

Dom har tagit bort butiken "ELLE" på stardoll. Jag fattar inte vad som hänt på sistone. Stardoll har bara tagit bort massa affärer. Det är iallafall lite nya kläder i butiken "KOHL´S". Tycker dom är rätt okej och det är inte för ss heller. 
                                                                                                                                                                         

Det var ett tag sen jag skrev det där över. Nu har jag upptäckt att stardoll har fått en ny butik som heter "Splash". Det är bara bikinis och baddräkter och såklart bara för ss. Rätt svar på frågan är "An American Artistic Gymnast". Har inte så mycket mer och skriva nu.


Sees!

//mailey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0