Yo!

Idag har de inte varit så mycke Stardoll.
Jag har nördat Wii och spelat fotboll. Haha...

På morronen så åkte jag och min syrra till Onoff och
köpte ett Wii, och ett jätte kul spel till (Wii sport, och Wii sport resort (stavning) 
följde med), vi köpte Just Dance. Som ni kanske hör på
namnet så är de ett dans spel *-*
Ehmm... Jeoo imorron ska jag va med Mail och sen
på kvällen är de fotbollsmatch. Och på midsommar
ska jag va med Mailey. också,, de ska bli såååå
kul :D
För två av våra andra kompisar som är ett år
äldre ska också va med. Jag tror ni får veta mer om de
av Mail efter som hon har firat midsommar med
dom flera år tidigare. Så jag vet inte allt vi ska göra än.
De enda jag vet är att vi ska ha nån godis-kiosk haha..
*smask*.

Äh.. Vet inte vad jag ska skriva, och de är bättre att jag slutar skriva så att de inte blir ett förtråkigt inlägg igen.


En smaskig bild blir nog liite roligare?


JAG HAR EN IDÈ!

Efter som jag aldrig vet vad jag ska skriva så kanske de blir bäst om vi har dagens-ämne?!
Asså lixom så här:

Måndag: Snacka om kläderna på stardoll
Tisdag: Dagens köp 
Onsdag: Dagens blogg
Torsdag: Skicka in frågor
Fredag: Bilder
Lördag:Irl
Söndag: Blogg Ledigt?

Vad tycker ni?!

Jag älskar idèn.. Jag ska snacka om de i morron med Mailey och
se vad hon tycker om den!





Kommentarer
Postat av: Annika Granstedt

Tycker mycket om det du skrev! Underhållande att se en del sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-09-28 @ 14:15:44
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/
Postat av: norrvis

Bra att du gillar de!

2010-09-28 @ 14:26:54
URL: http://juliialife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0