Yo!

Har precis sett på filmen Avatar.
Jag har fått en ny favvofilm, den där filmen va jätte bra.
Ni som inte har sett den måste se den....

Och sorry för att jag inte har bloggat så mycke.
Men de har varit bra väder hemma och jag har
inte suttit vid datorn så mycke.
Igår va jag och Mail på ett badhus. Och badade i typ 6 timmar.
Vi badade både ute och inne. Där ute finns de en ganska stor
pool som de va en "hinderbana" i. (Den va av plast, om man säger så...)
Jag och Mailey. tävlade mot varandra, och vi tävlade även mot
några klasskompisar som vi träffade där. (Josef, Martin, Felicia och
Ros)
Ehm... Sen igår kväll chattade jag och Mail med våran kompis
som kom hem till Sverige i förrgår. Hon har varit i Texas sen
innan sommarlovet (typ 2 veckor innan).
Har saknat henne jätte mycke.
Platsen bakom mig va tom, (förutom två jobbiga
killar, som tog några av hennes sudd och pennor).





Inge mer att skriva!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0