Yo!

Äntligen sommarlov!



Nu är de äntligen sommarlov (iaf för min skola).

Vad ska ni göra i sommar?

Jag ska nog bara va hemma och va med kompisar, sola och bada såklart.
Också kanske jag ska färga håret typ brunt till hösten, undra vad dom
säger på skolan då blondinen blir brunett. Haha.
På skolan idag så åt vi tårta i klassrummet med föräldrarna, sen gick vi
till kyrkan och sjöng.
Igår så lyckades jag ramla och få ett stort hål i byxorna, och inte nog med
de! Jag fick värdens jobbigaste, och fulaste sår på knät också, vilket inte
är så lyckat tills dagens skoloutfit. Jag hatar att ramla.
Ibland känner jag mig klumpig, å de va inte länge sen jag ramlade innan
heller, och då hade jag på mig samma byxor som den här gången men min
syrra hade sytt igen hålet som blev förra gången men jag lyckades fixa ett
nytt direkt! *Suck* ibland undrar man om de kunde bli värre.
Äh... Att prata om tråkiga saker är väl inte så roligt så jag byter ämne,,,,,,,,,,,
Eller jag vet inte vad jag ska snacka om hehehehe.
Mail kommer säkert slänga in nått inlägg senare idag så då får ni läsa lite
intressanta saker.



Hoppas att ni får en bra början på sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0