Tjoho!

Tjaba! Jag har varit på dans hela helgen :P La mig typ halv tolv igår så jag är skit trött idag. Nu är det bara två veckor (=10 skoldagar) kvar tills det är......     LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV, jag längtar såååååå mycket.

                                                                                                                                                                         


För några dagar sen så tog jag ut ALLA mina saker i HELA min suite. Det är inte precis klart en, men ska försöka hinna göra klart den så snart som möjligt. Det är kanske därför det ser lite tomt ut i några rum, men det är skönt och göra om lite ibland så man inte har samma saker hela tiden.

Covergirl: makhdoumaa
Catwalk-stjärnan: Dominika23
Bästa album: Etana
Bästa foto: KristenLovato

Jag har bara 19 poäng kvar tills jag får nästa starpointsbelöning: 1750, det är en tofs och någonting annat.



blä




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0