Tjoho!

Ja, vad ska jag skriva? Norrvis skrev ju lite nyheter som hänt idag, men jag kan skriva att Foxya blev Catwalk-stjärnan. 
                                                                                                                                                                         

Idag var jag ledig från skolan för jag kände mig snuvig och hes, men nu är det bättre. Jag och norrvis har visst fått ett fan Hahaha. Hon heter mailey-norrvis. Hon skickade en kompisförfrågan till både mig och norrvis idag och vi accepterade såklart. Jag har fixat lite i mitt album (på min andra gubbe hamstra.) och jag vart rätt nöjd med det. Det är inte helt klart men eftersom jag är superstar på hamstra. så har jag ju 100 sidor och fixa, så allt blir inte klart på en dag. Har inte så mkt mer och skriva nu.



Ses ;D




blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0