Tjoho!

Jag sa nyss att jag skulle vattna krukan imorgon Hahaha, vi fick ett skrattutbrott precis som när norrvis gjorde en ny gubbe, men hon vart inte nöjd med den och skulle försöka ta bort den. Vi gick in på hjälp och hon skulle söka på "Hur tar man bort sin medoll" men skrev istället "Hur tar man bort sin mobil". Norrvis verkar inne i datavärlden väldigt mycket idag. Nyss skrev hon: och jag har andra läxor som som måste göras i en annan blogg istället för: och jag har andra läxor som som måste göras i en annan bok. Hon verkar lite förvirrad idag. Jag tror att hon har ont i huvudet sen Veronica (en tjej i vår klass) skrek JALLA JALLA hela tiden när vi skulle sova i tältet hos mig lördag-söndag. Båda vi vart sååå himla hesa/dampiga(norrvis idé att skriva dampiga).


p ncrh


Kommentarer
Postat av: Tiomina

Ni måste haft kul! Hehe! x)

2010-05-17 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0