Yo!

Idag har de kommit ut Alice in Wonderland saker i din suite shop. Där kan du köpa

Alice Flower (en blomma) den kostar 5kr.
Alice White rabbit (kaninen med klockan) 5kr.
Och:
Alice Cheshire Cat (den svarta katten med dom stora ögonen) 5kr.

Just nu så har jag bara köpt katten efter som jag hade 14 kr och jag
kan inte käna ihop mer pengar, så jag får nöja mig med de
just nu. Men jag får se om jag köper någon sak i morron också.

Och nu har jag gjort en tävling i selena-magic, och då ska man
hitta den svarta katten i mina rum varje dag!
Men efter som de inte är någon som värkar vara aktiv så kommer
inte nån vara med i tävlingen heller.Eller man får
väl hoppas att dom är de. *-*

Haha just nu sitter jag och tittar/lyssnar på Justin Bieber`s typ
kompis look at this: http://www.youtube.com/watch?v=i8y_q2ZLDPo&feature=channel.

Hej då!


radera-om-du-vill-julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0