Yo!

NYHETER:


Nu kan superstar`s sälja saker för 500 kr i sin Starbazaar!
Dom har också ändrat av giften till 10% istället för en sd per dag.

Och de har även kommit ut en ny Miss Sixty summer collection.
De är jätte snygga saker men tyvär bara för superstar, lika med
starbazaar :(


Och idag har min stora stardoll idol Tussann varit i min suite, men de var för 2
timmar sen. Och passa på att köpa Alice in wonderland blomman nu!
Den är GRATIS! Men de försvinner nog snart så köp den innan de är
försent!!!

___________________________

Irl:

Just nu sitter jag och lyssnar på musik med mina rosa hörlurar (eller
skälva snäckorna eller vad man säger är orangea)


Ska äta nu!



Ciao!

/Norrvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0