Yo!

Sorry för att jag inte skriver nått i bloggen men de är ganska mycke just nu.
Jag kanske redan har sakt de men nu är de fotbollsmatcher, träningar, mycke
läxor just nu efter som de är mycke som ska göras klart innan lovet och
sen vet jag inte vad jag ska skriva efter som mailey (Jessica) är så snabb att
skriva, så jag vet inte om de är nått som hon har "missat" att skriva. Nu har jag
precis varit på en fotbollsmatch och vi förlorade med 6-0 (tror jag) men jag va
jätte nära två gånger att göra mål, men de blev inge. Och de va första matchen
på gräs den här sesongen (stavning) så de va kul, och nu ska vi även börja
träna på gräs också ;)
Ehmm... Jag är ganska trött just nu och jag sitter med en jätte tjock tröja och
filt men jag fryser ändå, kanske jag håller på att bli sjuk?
Hoppas i alla fall inte de ;( 

Jaoo... Jag vill sova nu, så
de blir inge längre inlägg nu.


/Norrvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0