Yo!

Haha nu försökte jag va snabb att skriva ett inlägg så jag vet vad jag ska skriva...

Nyheter:

Nu kan du inte köpa Alice in Wonderland sakerna i mini shoppen längre.
Idag har asheley18rocks blivit CoverGirl, Grattis ;)
Och xxNikolettaxx blev vinnare av bästa foto, bilden tog hon på
ett party antar jag...


Ehmm... Jag vet inte om de är nått nytt att skriva om, eller jo!
För er som vet vem Tussann är och att hon har en klubb som
hon inte har startat själv, så den har hon sakt att hon ska ha kvar.
Alla som inte är medlem i klubben TheAnimalCare snälla bli de!
(De är Tussann som äger den, som ni kanske förstår)

Öhm... De jag har gjort på skolan tror jag inte att ni bryr er om, eller
de är en sak som har hänt men de orkar jag inte att skriva om nu, de
måste ni "fråga" om i så fall. Men de kanske kommer ett inlägg senare idag också.


/norrvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0