Yo!




De här är mailey.`s och min (norrvis) starblogg.
Emm... Här ska vi berätta nyheter och fakta om hemsidan Stardoll.com.

Starpoints:

norrvis har: 2559 poäng
och
mailey.: 1676 poäng

Idag vet jag inte om de har kommit något nytt.
Fast en miss stardoll har gjort är att vi som är svenskar har fått en ny flagga haha,
men de fixar dom säkert snart!
___________________________________________________________

Haha de va ett tag sen jag skrev de där ovandför. Men
nu värkar dom uppdaterat oss så att vi är "Svennar".
Emm... Just nu så sitter jag och "mailey." (irl Jessica) och gör läxorna, eller
hon sitter och läser de som vi ska läsa själv, men efter som
hon läser så förstår jag i alla fall lite av de vi kommer jobba
med i skolan sen. Och jag har andra läxor som måste göras i en annan bok.
Men... Boken som jag inte har gjort i ska vara inlämnad på Måndag nästa vecka,
och jag har massor att göra i den boken.
____________________________________________________________

Och nu fick vi en liten idè. Efter som jag har lite mer koll på uppdateringarna på stardoll
så kommer jag att skriva massor av Stardoll grejer, och mailey. (Jessica) kommer
snacka mer om värkligheten. Men hon kommer också skriva lite om Stardoll.
De kommer ni att märka i inlägget som kommer efter de här som jag skriver nu.
____________________________________________________________

Emm... Ja, de va väl allt jag ville skriva just nu.
Sms


Kommentarer
Postat av: Tiomina

Samma här :)

2010-05-17 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0